Fuji FinePix S2950 Komentáře k Fuji FinePix S2950

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (116 - 16)

  • 116

    Matoušek

    Reaguje na (115) | Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o nevhodnou pam. kartu. Zvolte prosím např. Sony SDHC 32GB Class 10 UHS-1 Expert 94Mb/s. Případně se u nás zastavte a koukneme se o jaký problém se jedná.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 15.11.2014 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    doobrý den, nahrávám video v HD a po několika vteřinách se nahravani zastavi a začne se ukládat, jak vyřešit tento problém prím vás

    Michael Kolonik, 15.11.2014 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Reaguje na (112) | doporučuji v menu nastavení změnit položku číslování snímků na hodnotu „nově“.

    Luboš Hrabák, 31.08.2014 | Reagovat

  • 113

    Korč

    Reaguje na (112) | Dobrý den, v tomto případě bych aparát nechal zkontrolovat servisem, zde je kontakt:

    Fujifilm Europe
    U nákladového nádraží 2
    130 00 Praha 3
    dcservice@fujifilm.cz
    www.fujifilm.cz 
    Před odesláním zásilky je nutné vyplnit reklamační formulář na adrese www.servis.fujifilm.cz
    (doručovat pouze zásilkou)

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.08.2013 | Reagovat

  • 112

    Avatar

    Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem, co udělat s mým foťákem. Loni jsem si koupila foťák Fujifilm s2960 a doposud nebyly žádné problémy. Včera jsme fotili auto a zničeho nic nám nešlo nic vyfotit a na displey se ukazoval nápis (SNÍMEK Č. JE ZAPLNĚNO). nevyfotí vůbec nic, když tam dám jakoukoli paměťovou kartu. Když ji vyjmu, nepíše to už tento problém, jelikož foťák nemá paměť, tak to neuloží žádnou fotografii. Můžete mi prosím poradit? Děkuji za brzkou odpověď

    Martina Farkašová, 24.08.2013 | Reagovat

  • 111

    Korč

    Reaguje na (110) | Dobrý den, pokud tuto chybu hlásí s více kartami, pak nejspíš ano.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.08.2013 | Reagovat

  • 110

    Avatar

    Kopil jsem z druhé ruky fotoaparát fuji FinePix S 2960, při vložení SDHC karty mi to na disleji píše chyba karty, totéž i když jsem dal jinou kartu. Je to vada ve fotoaparátu ? Děkuji.

    Milan, 22.08.2013 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Reaguje na 108 | Dobrý den, výrobce uvádí možnost využit i této kapacity.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.03.2013 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda už někdo odzkoušel na tomto fotoaparátu karty o kapacitě větší než 32Gb?

    Hana, 06.03.2013 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Reaguje na 106 | Dobrý den, obávám se, že na tento fotoaparát nelze použít žádný filtr ani předsádku. Objektiv nemá závit nutný k takovému příslušenství.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.02.2013 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Dobry den chcel by som sa opytat či na sa na tento fotoaparat daju dokupiť nejaké predsádky alebo niečo ako makro filtre?

    Peter, 23.02.2013 | Reagovat

  • 105

    Lukeš

    Reaguje na 104 | Dobrý den, uvedený fotoaparát nemá výměnné objektivy. Doplňky jako pouzdro, kartu, stativy a další doplňky seženete v e-shopu www.megapixel.cz

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2012 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý deň mám otázku či sa na tento fotoaparát dá zakupiť aj nejaký objektiv alebo nejaké doplnky ? Ak ano tak by ste mi mohli poradiť nejaký e-shop? dakujem

    Marek , 09.12.2012 | Reagovat

  • 103

    Lukeš

    Reaguje na 102 | Dobrý den, model S2960 vůbec nemáme v nabídce. Pokud se ptáte na S2950, tak ten přes USB nabíjet nelze. Vhodné baterie i nabíječku naleznete v záložce DOPORUČENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ přímo u přístroje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2012 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Dobrý den :) Chtěl bych se zeptat jak nabíjet fujifilm s2960 přes USB?Jak to poznám že se nabíjejí nebo jaké 4xAA si mám zakoupit?děkuju :)

    Filip, 07.11.2012 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den :) Chtěl bych se zeptat zda tento fujifilm s2960 lze nabíjet přes USB?Jak to poznám že se nabíjí nebo jaké 4xAA si mám zakoupit?děkuju :)

    Filip, 07.11.2012 | Reagovat

  • 100

    Lukeš

    Reaguje na 99 | Dobrý den, pokud jsou fotografie rozmazané, doporučil bych zkrátit čas expozice.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2012 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Dobrý den, nečekal jsem za tak málo peněz žádnou slávu, ale přece jen jsem zklamaný. Ostře fotí jen za výborného osvětlení a přesto asi čtvrtinu fotek mažu, protože jsou rozmazané. Za horšího osvětlení a s bleskem jsou rozmazané všechny. Předtím jsem měl levnější Canon a v kvalitě fotek se mu nemůže rovnat. Nebo nevím co dělám špatně???

    Michal, 21.10.2012 | Reagovat

  • 98

    Petr Niebauer, 12.07.2012 | Reagovat

  • 97

    Lukeš

    Reaguje na 96 | Dobrý den, režim SP je autoamtický, nelze v něm nastavovat expoziční hodnoty.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.07.2012 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, při režimu SP mi pořád svítí "dlouhý čas závěrky". Jak to mohu změnit?Děkuji za odpověď

    Monča, 04.07.2012 | Reagovat

  • 94

    Lukeš

    Reaguje na 93 | Dobrý den, model S2960 jsme vůbec neměli v nabídce. Pravděpodobně jde o stejné modely určené pro různý trh.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2012 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den, v návodu clona popsaná je, ale já mám návod jen v angličtině a vůbec mu tedy nerozumím. Mohu se zeptat, zda-li je nějaký rozdíl mezi Fujifilm s2950 a s2960?

    Bára, 22.06.2012 | Reagovat

  • 92

    Lukeš

    Reaguje na 91 | Dobrý den, clonu můžete nastavit v režimu A, nebo M. Obojí by mělo být popsáno v návodu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.06.2012 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    dobrý den, můžete mi poradit jak nastavit clonu na tomto fotoaparátu?

    pavel, 12.06.2012 | Reagovat

  • 90

    Lukeš

    Reaguje na 89 | Dobrý den, clonu můžete nastavit v režimu A, nebo M. Manuální režim, ale vyžaduje také správně nastavení času, aby byla expozice optimální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.06.2012 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Právě jsem o tom někde na internetu četla, ale protože je nastavení a vůbec všechno v angličtině, vůbec nevím, jak to clonové číslo snížit. Mohl byste mi prosím poradit, kde v nastavení fotoaparátu bych to měla hledat?

    Bára, 11.06.2012 | Reagovat

  • 88

    Lukeš

    Reaguje na 87 | Dobrý den, fotoaparáty této třídy mají velmi malý sníač, tekže to jde jen velmi težko. Jedna z mála možností je nazoomovat a nastavit minimální clonové číslo.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.06.2012 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, prosím Vás, kde v nastavení mohu vybrat možnost, aby fotky měly rozostřené pozadí. Jedná se o FujiFilm s2950. Děkuji

    Bára, 11.06.2012 | Reagovat

  • 86

    Lukeš

    Reaguje na 85 | Dobrý den, obávám se že tento fotoaparát neumí delší čas.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2012 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, jaké je maximální nastavení časové expozice u tohoto fotoaparatu? Nedaří se mi nastavit víc jak 8 sec. což je právě pro optimální fotografování noční oblohy málo. Nebo pokud se mýlím, pak mohl by jste mi poradit jak tento Fujifilm Finepix S2950 nastavit aby zachytil co nejvíce hvězd popř. i naši galaxii(to už bych chtěl ale asi moc :) Jinak co se týče normálního denního focení, je tento fotoaparát opravdu dobrým vstupem do světa focení pro začínající lidi(jako jsem např. já) Díky za odpověď.

    Jan K., 02.03.2012 | Reagovat

  • 84

    Lukeš

    Reaguje na 83 | Dobrý den, jednoznačně doporučuji Fuji S2950.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2012 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Zdravím, uvažuji o koupi nějakého superzoomu, chtěl bych ho využívat především na focení přírody, architektury a oblohy (noční nebo při soumraku, bouřkách apod.) nemůžu se rozhodnout mezi tímto a BenQ GH600. Četl jsem, že BenQ fotí slušné noční fotografie tak nevím, jestli tento, nebo BenQ, předem dík za odpověď.

    Martin, 21.02.2012 | Reagovat

  • 82

    Tkáč

    Reaguje na 79 | Dobrý den, pánové nevím o jaký problém se v předchozí komunikaci jednalo, ale doporučuji se společně sejít na Setkání fotografů a podebatovat o tajích fotografie třeba u dobré kávy :)

    http://www.megapixel.cz/setkani-fotografu-se-blizi

     

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 23.11.2011 | Reagovat

  • 81

    Tkáč

    Reaguje na 80 | Dobrý den, ano při nižším rozlišení je rychlost větší. Níže přikládám parametry ze stránek Fujifilmu. Maximálně tedy 8sn. za s. při nejnižším rozlišení.

    Continuous shooting

    TOP-3
    max. 1.2 frames / sec;
    TOP-10
    max. 3.3frames / sec; size (M,S)
    TOP-20
    max. 8frames / sec; size (S)
    LAST3:
    max. 1.2 frames / sec; last 3 frames recorded
    LONG PERIOD:
    max. 1.2 frames / sec; maximum number of frames varies with image size and available memory

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 23.11.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den. Nikde nemohu dohledat jak rychle umí S9250ka snímat jednotlivé záběry. Jediná mně známá info je 1.2sn/sec. To je asi při největším rozlišení. Pak by měl umět při menším rozlišení pořizovat snímky v kratším čase. Je to prosím tak? Děkuji za odpověd. Pepa

    Josef, 22.11.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Reaguje na 78 | Pane Lukeš, opatrně! Já jsem v komentářích na žádný hnus nepoukazoval. Ani o ničem že je hnus netvrdil. Navíc jsem jasně deklaroval, že fotoaparát nebyl zakoupený u vás.

    Začátečník, 21.11.2011 | Reagovat

  • 78

    Lukeš

    Reaguje na 77 | Dobrý den, ano některé Vaše příspěvky jsem skutečně smazal. Pokud vystupujete jako anonym a navíc s přezdívkou, která pravděbodobně označuje vaši odbornost v oblasti digitálních fotoaparátů, pak vaše komentáře nelze brát jako objektivní a co víc shledal jsem je jako velmi zavádějící. Na našem webu nalezne zákazník nejen recenzi ke každému přístroji, ale i ukázkové snímky, takže si každý může udělat obrázek sám. A to i bez podobných komentářů jako jsou ty vaše tipu "hnus, hnus, hnus".

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na 75 | Také nakupuji v kamenných obchodech, nanejvýše tak s Internetovým katalogem. Tři různé chyby tohoto fotoaparátu, každá se projevila na jiném kuse, jsem zde popsal. Včetně návodu na jejich detekci. Bohužel mi MegaPixel příspěvek opět vymazal. Zřejmě se bojí, že by jim lidé mohli vracet nekvalitní fotoaparáty. Informaci bych měl i k záručním listům Fuji, ale na tomto serveru už se nechci vyjadřovat. Nashle někdy někde jinde, ale tam už bych rád probíral jen fotografování.

    Začátečník, 21.11.2011 | Reagovat

  • 76

    Lukeš

    Reaguje na 75 | Dobrý den, to že je vše od jedné značky nemá vliv na výslednou kvalitu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Nechtěl jsem už do věci zasahovat...mě nešlo řešit zda SDHC 4 GB nebo 32 GB. Dám tam Pretec 4GB clas 10 a nemůže být problém ani video... HD... já se ptal objektiv fuji.. foťák fuji a karta Fuji...zda to má vliv na kvalitu výsledného obrazu...že vše od jedné firmy... odpověď jsem obdržel a dobrý.. rozumím tomu... Je mi líto, že má nespokojený smůlu... co se týče LCD v naprosté pohodě za tím...viděl jsem včera foťák za 1 milion 180 tisíc korun... a to není tento kalibr.. Jinak nevím kde kamarád nespokojený a zdá se smolař..koupil... já v kameném obchodě...jinde digi přistroje nekupuji ze zásady. Jinak jde o zkoušení nastavení a delší proces než automatika... a to chvíli trvá. LCD mám naprosto v pořádku, krásně vidět..žádné skvrny atd... Nepočítám s konečným zoomem a brilantní ostrostí jako při nejnižší vzdálenosti..nemoc superzoomů..což jsem se dozvěděl díky komentářům a stránkám megapixelu..a v časopisech. Zatím já naštěstí celkem v pohodě a budu se snažit spíše dostat do manuálu a nastavovat a zkoušet.Přeji všem hodně hezkých amatérských fotek a pohodu.

    Henry, 18.11.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na 72 | Už jsem ho vyměnil. Za jinak vadný, jestli budu mít někdy energii a dopadne to dobře tak se rozepíši a ostatní čtenáře upozorním. Zpět k vadným pixelům na LCD. Na velkém 3 inch LCD bych to ještě zkousl, ale bohužel svítila bíle i docela velká skupina na LCD hledáčku/EVF. Zkuste se do toho dívat?!! Hledáčku je věc na které jsem u fotoaparátu trval, protože přes velké LCD při slunci nafotíte kulový. Jinak: Rozostřené pozadí fotit jde, ale záleží na celé kompozici. Spíš je problém, na dlouhém ohnisku, zaostřit tak nějak aby bylo vidět "celé okolí" foceného místa. Zoom 18x se začíná zdát malý a světlost také. Henrymu se nezdálo, že někdo řeší velikost pamětí (SD/SDHC/SDXC). Asi je to tím, že jsem začátečník, ale není vůbec problém zaplácat 3GB paměti během jednoho dne. Takže 16GB paměti bych bral nanejvýše tak na 14 denní dovolenou a ještě bych po večerech promazával...

    Začátečník, 16.11.2011 | Reagovat

  • 73

    Lukeš

    Reaguje na 71 | Dobrý den, omlouvám se, ale vůbec jsem nepochopil dotaz. Přístroj je kompatibilní se všemi kartami typu SDHC a objektiv není výměnný, tudíž jiná značka použít nejde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 72

    Lukeš

    Reaguje na 69 | Dobrý den, bohužel není. Každý výrobce LCD panelů (kromě společnosti EIZO) si nechává určitou tolerenci v řádech desetin procent na dead pixely, nebo hot pixely. Tento jev nemá vliv na funkci přístroje a tudíž ho žádný servis neuznává jako závadu. Z tohoto důvodu není nemáte nárok na reklamaci ani výměnu zboží, nebo odstoupení od kupní smlouvy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Děkuji pane Lukeši za odpověď i panu nadšěnězklamanému a přeji aby bylo fajn. Pravda zchaosil jsem ze čtení všech článků při výběru ze 4 přístrojů...asi 800 otázek a odpovědí... Nejde o život jsou důležitější věci a je to plast a pokud s tím člověk nebude deně mlátit o zem... může asi něco vydržet a uspokojit amatéra...Není to zrovna na machrování - ale cena výkon...jak jste řekl dobrý.Dotaz Fujifilm karta a celková kompaktibilita... výrobce ... foťák objektiv a stejná značka karty je to důležité! Zatím karta Kingston zapisovací rychlos class 4 - nebudu používat video... jenom fotografie. Díky.

    Henry, 12.11.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na 69 | K tomu servisnímu technikovi... Patrně půjde o servisního technika FUJIFILM (ptal jsem zda reklamaci vyřídí opravou/výměnou nebo jen vrácením peněz - o fotoaparát jsem stál a začíná jich být nedostatek), který nebude mít nic společného s techniky AWH. Oběma zmíněným firmám se tímto omlouvám za případné nepřesnosti. V každém případě myslím, že servis bude bezproblémový ať již záruční tak pozáruční. Nicméně myslím, že pro pozáruční servis (vyplatí-li se vůbec) stejně zkusím vyhledat lokálního/místního servismana, bude-li takový existovat (foťák je moje první zařízení, kde jsem musel - zatím - rezignovat na místní servis).

    Začátečník (Nadšený, přesto nespokojený), 11.11.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Tentokrát mi to prosím nemažte, nebudu do MegaPixelu rýpat. ** Ohledně problému FinePixu S2950 s bateriemi GP 2500 mAh. Servis Fujifilmu mi žádné konkrétní vhodné nabíjecí baterie nedoporučil, domnívají se že fotoaparát má závadu a mám ho reklamovat. Což jsem, úplně zbytečně, udělal. Nicméně jsem nakonec zakoupil ony vychvalované baterie Sanyo Enveloop 2500 mAh a šel vybírat foťák jiný... Vybral jsem opět S2950 a s nimi fotoaparát funguje, s GP opět ne i když všechny ostatní zařízení bez problémů a napětí mají asi 1.35 V bez zátěže - nebrat GP (poznámka: Nemám zkušenost s GP ReCyko+, ale proslýchá se že Kodak má také baterie s malým samovybíjením a prý to jsou právě tyhle, akorát jinak "pokreslené"). S novým fotoaparátem zase prozměnu řeším tři vadné subpixely na LCD (nejde o chybu snímače - ověřeno), je to na reklamaci/výměnu? ** Co se týká Henryho, myslím že si přečetl universální nálepku na krabičce kde je uveden servis pro Česko, Slovensko, Polsko. Polskem to končí, odtud zřejmě ten chaos. Nicméně servisní technik prý sedí na centrále v Polsku, tak přesně nechápu co dělá česká AWH. Možná zde jen lidé vyměňují celé funkční bloky (to se dá naučit) podle pokynů toho technika, nebo dělají logistiku, nebo jsem to pochopil úplně špatně (tak to berte s rezervou).

    Začátečník (Nadšený, přesto nespokojený), 11.11.2011 | Reagovat

  • 68

    Lukeš

    Reaguje na 67 | Dobrý den, myslím že jsou Vaše obavy zbytečné. Každá společnost garantuje kvalitu svým logem a je úplně jedno jestli výrobek pochází z distribuce pro střední Evropu, nebo serverní Ameriku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.11.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Díky za odpověď... souhlasím...s vaší odpovědí. Zastoupení pro ČR Fujifilm má nebo je to jaksi kokteil namíchaný i přes internetové dodavatele do kamenných obchodů.. spoléhám na kamen obchod... a na krabičce jsem z hrůzou zjistil... distributor Odziial v Polsce. Aparat Cyfrowy... pro Čr Sr a Republiku Polskou... na nenápadné nálepce servisní adresy... Chci se zetat - koupil jsem si nakládanou okurku vyrobenou pro trh načich bývalých přátel... v RVHP a tudíž vyrobenou kdesi a asii určenou pro Polsko... jiná norma než pro ČR...slušně norma měkčí...anebo tato etiketa nic neříká a je to běžné... a mohu fotoaparát před 3 dny zakoupený v kamenném obchodě považovat za foťák určený zástupcem FUji v pořádku jako pro český trh. Obávám se jestli jsem si trochu nenaběhnul.. v komentářích vašich stránek jsem párkrát narazil na jakási varování dotazatelů před fotovýrobky... pro Polsko. Internet v informacích přináší také zmatek. Děkuji moc za odpověď... Jsem rád že to co děláte zvládáte velmi dobře Děkuji.

    Henry, 11.11.2011 | Reagovat

  • 66

    Lukeš

    Reaguje na 65 | Dobrý den, kdybych věděl kde návod stáhnout rád bych se o to podělil, tak jako jsem to již udelal mnohokrát v případě jiných modelů. Pokud nám plný návod nezajistí dodavatel, protože je chráněn zákonem, není v našich silách tento návod svépomocí vyrábět. Není to tedy neserioznost prodejce, ale obchodního zastoupení dané značky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    65 Je hezké že někdo má problém s kartou 32 nebo 64 gb ..kterou se snaží narvat do amatérského fotoaparátu...nic proti tomu... ale začátečník odkazuje na věc kde na internetu sehnat plný manuál a pod touto adresou je černo... Bylo by hezčí kdyby jsme všichni, kdo jsme si koupili tento foťák skutečně dohledali plný manuál... byť u Megapixelu...či jinde a ... najít knihu-existuje v USA jako brožura... ale tady se mi nepodařilo sehnat...vůbec nic...Kup si a zahoď je český systém prodeje... nešlo by to zlepšit ...Vzhledem že 2950 už není téměř v kamených prodejnách... kouzlo by nešlo na závěr prozradit...Já chápu že náš zákon umožńuje prodávat návod - začínáme...!Je to naprosto v souladu se zákonem a EU pro východní blok. Odpověď to není náš problém není pro nás - kteří u vás utrácíme peníze slušná odpověď. V Kuala Lumpuru jste přinesli pár hezkých foteček... ale dovolená určitě hezká...nicméně tam by jste možná neprodal ani krabičku s vatičkama do uší, kdyby k tomu nebyl plný návod... Tedy věřím v plnou důvěru ve vaší firmu jako dalších mnoho vašich věrných zákazníků...doposud... a zkuste poradit opravdu ...jako odborník a ne jen že sale managerr... Tedy kde manuál plně ztáhnout!!! Nikoliv nevím !!! To opravdu nevím! Vaše stránka porad a odpovědí je vskutku skvělá... opravdu. Děkujeme všichni...

    Henry, 10.11.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na 62 | Jen pro zajímavost. Secure Digital (SD) karty větších kapacit se označují SDXC (eXtended Capacity), namísto SDHC (High Capacity). Jejich kapacita by měla být v rozsazích 64GB-2TB (časem). Více informací na Wikipedii http://cs.wikipedia.org/wiki/SDXC Konečně se mi podařilo přečíst "originální" web http://www.fujifilm.com (pokud máte také problémy tak u IE je potřeba nastavit režim kompatibility s IE7 - stiskněte F12 a nastavte režim kompatibility, pro každou otevřenou záložku zvlášť) a zde jsem zjistil, že SDXC (64GB) karty čte zatím jen FinePix HS20ESR/HS22EXR.

    Začátečník, 09.11.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na 9 | Polopatě: Jak vytvořit na fotografii rozostřené pozadí? http://digiarena.e15.cz/polopate-jak-vytvorit-na-fotografii-rozostrene-pozadi

    Začátečník, 09.11.2011 | Reagovat

  • 62

    Lukeš

    Reaguje na 59 | Dobrý den, ano máte pravdu už existují karty větší než 32GB, ale ty nemám vyzkoušené a pravděpodobně neexistovaly v době kdy byl přístroj vyroben, proto v dotazech garantuji pouze 32GB.

    Reklamovat baterie skutečně nemá smysl protože je na ně pouze 6 měsíců záruka. Energetičnouu náročnost přístroje neznám, ale Eneloop fungují spolehlivě ve všech fotoaparátech.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2011 | Reagovat

  • 61

    Lukeš

    Reaguje na 60 | Dobrý den, ano máte pravdu, v megapixelu zastávam funkci technického poradce a lektora fotografických kurzů. Na Brněnské pobočce jistě mají funkční baterie, takže věřím, že jsou schopni Vám odzkoušet Váš fotoaparát.

    To co popisujete může být i chyba FW, ale určitě to není vada, která by byla nějak rozšířená.

    Jak jsem řekl chyba může být i v bateriích, nebo dobíječce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 59 | ane Lukeš ještě jedna věc. Nepodařilo se mi přesně zjistit jaký vztah máte k MegaPixelu, ale předpokládám že jste jejich "poradce pro zákazníky", proto vám dotaz přímo směřuji. Pokud se pletu tak se vám omlouvám. ** Chtěl jsem se zeptat zda pokud, i s fotoaparátem, příjdu do brněnské pobočky MegaPixelu, tak si odnesu vhodné dobíjecí baterie? Nejlépe nějak jednoduše odzkoušené, ty současné (zřejmě nevhodné) se projevují už od první vteřiny po zapnutí fotoaparátu. ** Počkám ještě na reakci FujiFilm servisu, zda nejde třeba o nějakou známou a nevyřešenou vadu firmware. Ale jinak bych svůj problém rád rychle vyřešil. Zdá se mi totiž divné, že na Internetu si na podobný problém téměř nikdo nestěžuje a to přitom většina mých známých používá mnohem starší baterie s mnohem nižší kapacitou a ve starších (předpokládám i energeticky náročnějších) fotoaparátech.

    Nadšený, přesto nespokojený, 08.11.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na 58 | ěkuji za reakci. Nejprve bych se rád opravil, A-Data 16GB SDHC karta o které jsem psal jako o odzkoušené je CLASS-6, ne jak jsem původně psal, třídy čtyři. Pokud si dobře pamatuji tak za určitých podmínek bylo v počítači možné dostat se pod požadovanou rychlost zápisu, proto jsem o této kartě informoval a upozornil na fakt že nevím jak by se ve fotoaparátu chovala při značném zaplnění. Děkuji za odpověď ohledně 32GB, tu jste uvedl i ve starší diskusi. Ptal jsem se proto, že jsem zrovna minulý týden, nabyl špatného dojmu (za to se omlouvám), že už SDHC karty jsou i ve vyšších kapacitách než oněch 32GB. ** Ty GP baterie jsou staré asi rok (2ks) a dva roky (druhé 2ks). V jiných zařízeních, pravděpodobně méně náročných, se zdají fungovat spolehlivě. Nabíjení baterií 5-ti hodinovou nabíječkou funguje standardně, baterie jsou nabité. Tak nějak chápu, že reklamovat baterie nemá smysl, je to tak? Myslíte, že má cenu zkoušet starší model GP baterií, s nižší kapacitou, menšími samovolnými ztrátami, ale tedy i nižším maximálně možným odběrem proudu? Lze nechat baterie u výrobce otestovat, aniž by šlo přímo o reklamaci, například za poplatek? Lze někde zjistit jaké energetické nároky tento fotoaparát má? Máte odzkoušené nějaké konkrétní dobíjecí baterie, které byste doporučil, s tímto fotoaparátem? ** Děkuji za váš názor. Nebojte se, případná reklamace ohledně fotoaparátu by se netýkala MegaPixelu. O to více si cením, a zdá se mi že i ostatní návštěvníci, toho že radíte všem i když zrovna nejsme vaši zákazníci.

    Nadšený, přesto nespokojený, 08.11.2011 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na 57 | Dobrý den, kapacita je dána formátem SDHC tedy 32GB. Přístroj by měl zvládat karty do této velikosti.

    Záleží na tom jak jsou baterie staré. Může jít o chybu baterií, nabíječky ale i přístroje. To bohužel takto na dálku nezjistíme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, Pár lidí zde shánělo manuál k FujiFilm FinePix S2950. Ujišťuji vás, že ve zjednodušeném manuálu (dodávaný jako vytištěný) není spousta důležitých údajů (zejména chybý indikátory displaye a jak přejít do některých režimů pomocí tlačítek na fotoaparátu) a proto vám doporučuji nastudovat kompletní manuál. Ten je umístěn na přiloženém CD, nebo jeho českou verzi můžete získat zde (série S2900) http://www.cz.fujifilm.cz/cs/download/s2900_manual_cz.pdf Vím, že toto zboží již není MegaPixel-em nabízeno přesto bych uvítal od kohokoli (čtenářů, podpory,...) pár rad. Jednak jakou SDHC kartu? Manuál uvádí, že rychlejší než 4MBps a doporučuje minimálně CLASS-4. O kapacitách se nikde nic nehovoří. Mohu potvrdit, že A-Data 16GB CLASS-4 funguje dobře (nevím jak při zaplněném stavu). Mám ještě kartu Kingston 16GB CLASS-10, tedy výrazně rychlejší (R-20MBps, W-15MBps) ale nechci jí zbytečně mrhat (ve fotoaparátu jsem ji ještě nezkoušel). Poradil by si fotoaparát i s většími kapacitami? Jakými? Mám problém s NiMH bateriemi GP 250AAHC (jmen.napětí 1.2V, min.kapacita 2400 mAh, doporuč.proudové zatížení 240mA-7.2A, jsou určené i pro fotoaparáty a mají mít "excelentní výkonnost při velkých vybíjecích proudech"). Systém se tváří jako když baterie nejsou schopny dodávat trvale dostatek energie? Nemůže jít o chybu fotoaparátu (typ baterie jsem navolil správně)? Jaké doporučujete baterie? Jaké máte odzkoušené?! Znáte v Brně nějaký obchod, kde bych přišel a nabíjecí baterie mohl odzkoušet? Reklamoval někdo fotoaparát kvůli podobnému problému (chystám se na to)? Děkuji za pomoc.

    Nadšený, přesto nespokojený, 08.11.2011 | Reagovat

  • 56

    Lukeš

    Reaguje na 55 | Dobrý den, osobně bych se v tomto případě přikláněl k Fuji S3200.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem, fuji finepix s3200 a canon powershot sx 130,budu fotit běžné rodinné fotky a občas i sport , v případě výletu do přírody krajinu a zvířata v přírodě, s pokusy o manuální ovládání, co by jste mi doporučil? děkuji

    jan nový, 06.11.2011 | Reagovat

  • 54

    Lukeš

    Reaguje na 53 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den. Osobně mám FZ8 a rád bych přešel na "lepší" - na lumixu mám nástavbu pro různé filtry. Má i tento aparát nějaký závit pro připojení nějakých filtrů? Jedná se mi hlavně o prodloužení životnosti a čistoty optiky. Díky!

    Jara, 15.10.2011 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na 49 | Dobrý den, vzhledem k Vašim nárokům bych určitě doporučil zrcadlovku, nebo alespoň systémový komapkt.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2011 | Reagovat

  • 51

    Lukeš

    Reaguje na 48 | Dobrý den, karta je vhodná (moc).

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Ještě dodatek, chtěla bych aby fotoaparát byl i plně manualně nastavitelný...

    Monika, 29.09.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi nového fotoaparátu,co se týká požadavků chtěla bych fotit hl.různá zátiší, detaily,panorama (občas zvířata,dovolenou,..),o video mi jde až v poslední řadě. Jak je na tom fotoaparát co se týká barevnosti a ostrosti při focení západu slunce, v šeru, v noci? Jaké je dílenské zpracování? Má dostatečnou světlost? Lze namontovat filtry? ...doporučil byste mi tento fotoaparát nebo radši jiný nebo zrcadlovku (v cenovém rozmezí do 8tis.max) Já vím, je to dost otázek :-D, ale děkuju předem za odpovědi ;-)

    Monika, 29.09.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, jak moc vhodná je SanDisk 16 GB SDHC EXTREME HD VIDEO MB/s CLASS 10? Děkuji za odpověď Vyšín

    Vlastimil, 28.09.2011 | Reagovat

  • 47

    Lukeš

    Reaguje na 46 | Dobrý den, 32GB a ze zznaček doporučuji SanDisk

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na maximální použitelnou velikost SD karty a případnou nejvhodnější značku (výrobce). Děkuji

    Vlastimil, 27.09.2011 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na 44 | Dobrý den, ne nedá. Snímky je potřeba zmenšit v PC.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.09.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych fotky někdy vkládat na internet, ale některé servery požadujou pouze fotky velikost 800x600, což jsem u S2950 nějak nenašel. Dá se to nějak vyfotit, tak aby mi to šlo? Děkuji za info.

    Lumír, 25.09.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, je mi líto, ale dodavatelé nám neposkytují žádné návody navíc.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den,dostal jsem k narozeninám FinePix S4000, ale návod byl pouze v angličtině,chci Vás požádat,zda bych jej nemohl získat od Vás,pak bych se rád vyjádřil k jeho používání,děkuji Milan

    Milan Hrbál, 24.09.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na 40 | Dobrý den, tento model bohužel nemá možnost manuálního ostření.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.09.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, možná jsem to přehlédl, ale nikde jsem nenašel informaci o možnosti ručního zaostření? Jde mi o případy, kdy automat vyhodnotí k zaostření drátěný plot, šmouhy na okně apod., nikoli zamýšlený objekt. Podobnou funkci jsem měl u Olympusu SP-510UZ i když zdaleka ne ideální. Které nabízených typů tuto funkci umožňuje?

    Zdeněk, 22.09.2011 | Reagovat

  • 39

    Lukeš

    Reaguje na 38 | Dobrý den, je mi líto ale s fotobuňkami nemám žádnou zkušenost, ani je nemáme v nabídce. Navíc tento přístroj není primárně určený pro atelierovou fotografii.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaká existuje možnost odpalování studiových blesků s tímto fotoaparátem, předpokládám, že nelze tento fotoaparát propojit kabelem s blesky, taktéž asi ne radiové odpalování, protože nemá pojezd na externí blesk, takže zbývá asi jen fotobuňka, ale netuším, zda bude interní blesk stačit a zda jdou nějak vypnout předzáblesky. Děkuji.

    Jara, 14.09.2011 | Reagovat

  • 37

    Lukeš

    Reaguje na 35 | Dobrý den, je mi líto, ale české návody navíc nám výrobce neposkytuje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Já jsem fotoaparát FUJIfilm S3200 vyhrála, ale bohužel také bez českého manuálu, sháním jej jestli seženu dám vědět. Pokud ho už máte můžete mi prosím poslat odkaz? Moc děkuju

    Michaela, 14.09.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den,podařilo se mi minulý týden vyhrát foťák fujifilm finepix S3200 bohužel k němu nebyl čeký návod. Mohla bych ho získat od Vás. Moc by mi to pomohlo - předem děkuji

    Michaela, 14.09.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš

    Reaguje na 33 | Dobrý den, v režimu S nastavíte čas expozice kratší než 1/320. Záleží jakou rychlostí jedete. Je potřeba to vyzkoušet a v případě, že bude fotka tmavá, je navíc potřeba přizpůsobit citlivost ISO.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    dobrý den, chtěl bych se zeptat, chci fotit fotky během jízdy autem a když vyfotím tak je fotka rozmazaná, mohli by jste mi prosím poradit jak foták nastavit aby fotil normální fotky během jízdy či pohybu?, děkuji mockrát

    vojta, 05.09.2011 | Reagovat

  • 32

    Lukeš

    Reaguje na 31 | Dobrý den, model S3200 má širší úhel záběru a větší přiblížení. Doporučil bych tedy tento fotoaparát.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, jsem začínající fotograf a každý den fotím především osoby, krajinu, rodinu a tak. Proto bych se chtěl zeptat jestli je lepší zakoupit si tento fotoaparát nebo Fuji Finepix s3200?

    Roman, 24.08.2011 | Reagovat

  • 30

    Lukeš

    Reaguje na 27 | Dobrý den, samozřejmě FINE, stačí nahlédnout do návodu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2011 | Reagovat

  • 29

    Lukeš

    Reaguje na 26 | Dobrý den, u podobných přístrojů to bohužel poznat není. Musíte vydělit 100 : nejširším ohniskem a tolikrát pak nazoomovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na 27 | Podle názvu bych tipoval, že Fine budou lepší :))

    Hopero, 20.08.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Které nastavení obrazové kvality je lepší NORMAL nebo FINE?

    Michal, 20.08.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, ráda bych také vyfotila snímek s "rozmazaným pozadím", uvedl jste, že je nutné nastavit clonu na nejnižší číslo (pokud jsem si všimla dobře, tak možné vždy jen dvě volby i v manuální nastvení), zazoomovat na ohnisko 100 mm, ale tady jsem ztracena. Mohl byste mi vysvětlit, jak poznám, že jsem zazoomovala na tuto ohniskovou vzdálenost? Omlouvám se za laický dotaz, ale jsem naprostý začátečník. Děkuji.

    Lena, 19.08.2011 | Reagovat

  • 25

    Lukeš

    Reaguje na 24 | Dobrý den, pokud jste si objednala přístroj u nás, měl by být český manuál součástí balení. Jestli tam chyběl spojte se s naším objednávkovým oddělením a samozřejmě Vám ho dopošleme. Dodání českého návodu je zákonou povinností každého prodejce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.08.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, tento fotoaparát jsem si objednala, ale neobdržela jsem český manuál. Je možné ho někde sehnat? Na internetu? Poprosím i někoho, kdo tento fotoaparát vlasntí, aby mi jej naskenoval. Děkuji

    Veronika, 16.08.2011 | Reagovat

  • 23

    Lukeš

    Reaguje na 22 | Dobrý den, nevím o tom, že by byl k tomuto fotoaparátu k dispozici nějaký FW. Pokud by byl, pak by měl jít přehrát standardně bez návštěvy servisu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se informovat, zda je u tohoto fotoaparátu možnost přehrávat firmware nebo je nutné ho posílat do servisu. Děkuji.

    Mardal, 13.08.2011 | Reagovat

  • 21

    Lukeš

    Reaguje na 20 | Dobrý den, obrazová kvalita je velmi podobná. Ukázkové snímky naleznete u obou přístrojů vždy v záložce NÁZOR MEGAPIXELU.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.08.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý den, jsou fotografie z tohoto přístroje na stejné úrovni jako u Finepixu 2800HD? Děkuji

    Lamar, 11.08.2011 | Reagovat

  • 19

    Lukeš

    Reaguje na 18 | Dobrý den, tento model nemá interní paměť.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.07.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den,pořídil jsem si nedávno ten to fotoaparát a jsem s ním zatím spokojený.Ale zajímalo by mě jestli má fotoaparát interní pameť a jestli jo,tak jak se do ní dostanu.Děkuji..

    Kuba, 28.07.2011 | Reagovat

  • 17

    Lukeš
    Reaguje na 16 | Dobrý den, to bohužel nastavit nejde. Osobně bych volil Fuji.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2011 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    dobrý den, vlastním tento fotoaparát a zjistili jsem že při natáčení videa v HD jde slyšet nějaký prasklavý zvuk?? přečetl jsem si zde že to je normální jev u těchto fotoaparátů. dá se nějak ale nastavit video at to nejde slyšet? jinak co si myslíte o tomto fotoaparáta a fotoap. canon sx 130is? který je podle vás lepší?? děkuji za odpověď.

    vojta, 26.07.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím