Olympus E-520 Kit Komentáře k Olympus E-520 Kit

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (165 - 65)

  • 165

    Malina

    Dobrý den, objektiv který uvádíte je pro bajonet m4/3, na Váš fotoaparát nepůjde nasadit. Olympus celý systém 4/3 ukončil již před několika lety, bohužel tedy alternativu k tomuto objektivu pro Váš fotoaparát nemáme v nabídce.

    Petr Malina - Megapixel, Specialista na bazar, 04.02.2016 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Dobrý deň, som spokojný majiteľ Olympusa E 520. Preto že sa hodne pohybujem v prírode potreboval by som nejaký teleobjektív. Ponúkajú my objektív Olympus M.Zuiko ED 40-150 / f/4-5,6. Poprosil by som Vás o radu či tento objektív bude pasovať na telo môjho aparátu a či tento teleobjektív splní moje nenáročné požiadavky. Vopred ďakujem.

    Boris Krpelan, 04.02.2016 | Reagovat

  • 163

    Bouška
    Reaguje na 162 | Dobrý den, pokud máte na mysli krytku objektivu, tak mohu nabídnout například originální http://www.megapixel.cz/canon-krytka-objektivu-e-5 8 a nebo neznačkovou http://www.megapixel.cz/fomei-krytka-objektivu-58.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2011 | Reagovat

  • 162

    Avatar
    dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda by bylo možné sehnat víčko na objektiv EF-S 18-55 mm,děkuji

    Petr, 13.02.2011 | Reagovat

  • 161

    Bouška
    Reaguje na 160 | Dobrý den, při fotkách z blízka (focení portrétů) určitě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.09.2010 | Reagovat

  • 160

    Avatar
    Reaguje na 159 | Dobrý den,děkuji za odpovědi.Asi jsem se špatně vyjádřila.Myslela jsem,že bych Olympus prodala a koupila si Canon proto jsem chtěla poradit i nějaký objektiv pro Canon.Pokud jsem to dobře pochopila na portréty se hodí i pevná 50 a tu má Canon za 3000-4000Kč teď si nejsem jistá,na Olympus jsem žádný nesehnala ten první co mi nabízíte je moc drahý a ty teleobjektivy se asi spíš hodí na krajinu,že???S tou pevnou 50,myslíte,že bych toho rozostřeného pozadí také dosáhla lépe???,děkuji,Markéta

    , 25.09.2010 | Reagovat

  • 159

    Bouška
    Reaguje na 158 | Dobrý den, objektivy jdou nasadit vždy pouze na jednu značku, nejde kombinovat tělo Olympus a objektivy Canon. Já bych Vám doporučil objektiv http://www.megapixel.cz/olympus-ez-1260-swd, je vynikající. Jestliže chcete dosáhnout více rozostřeného pozadí, budete potřebovat teleobjektiv, například http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-ez-4015-2 nebo http://www.megapixel.cz/olympus-ed-70-300-mm-f-4-0 -5-6.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.09.2010 | Reagovat

  • 158

    Avatar
    Dobrý den,vlastním tuto zrcadlovku,setový objektiv už mi nestačí fotím především děti(portéty)jaký objektiv byste mi doporučil.Koukala jsem,že Olympus ani Sigma pro Olympus velký výběr nemá.Proto přemýšlím o koupi Canonu proto mi prosím doporučte objektivy na obě značky.A ještě mám dotaz jakým objektivem dosáhnu nevíc rozostřeného pozadí u ,,mého,, objektivu tomu tak je jen u Macra,nebo postavy zblízka,děkuji za odpověď,Markéta

    Markéta , 23.09.2010 | Reagovat

  • 157

    Avatar
    Reaguje na 156 | Pane Bouška, odpověď jsem vyčetla níže:-)

    Renata, 18.08.2010 | Reagovat

  • 156

    Avatar
    Dobrý den, mám takový dotaz ohledně tohoto DSLR. Koupila jsem Olympus E-520 tele double zoom kit a chtěla jsem se zeptat, proč mi někdy nejde vyfotit daný snímek. Je zaostřen ale třeba někdy v místnosti při tlumeném světle, např. když prší nebo pod mrakem blesk nepříjemně bliká, jakoby jiskří (zabkliká) a až poněkolikátém přimáčknutí respektive domáčknutí udělá fotku. Je to normální? Vydává u toho také jiskřivý zvuk. Všimla jsem si, že to dělá jen v místnosti, ne venku. Ovšem nikde jsem se nedočetla proč tomu tak je. Děkuji za odpověď.

    Renata, 18.08.2010 | Reagovat

  • 155

    Bouška
    Reaguje na 154 | Dobrý den, bohužel to nejde, Canon má úplně jiný bajonet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.08.2010 | Reagovat

  • 154

    Avatar
    Reaguje na 153 | Díky za odpověď, už jsem to asi pochopil :-), a ještě jedna otázka, dá se třeba koupit k zrcadlovce od Olympusu objektiv třeba od Canonu?Protože se mě zdá, že od Canonu jsou levnější objektivy, ale zase Olympus nabízí lepší těla za méně peněz.Tak jestli to tak jde, nebo ne.

    David, 13.08.2010 | Reagovat

  • 153

    Bouška
    Reaguje na 152 | Dobrý den, odpověď najdete zde http://www.megapixel.cz/zoom-faktor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.08.2010 | Reagovat

  • 152

    Avatar
    Dobrý večer, jde zjistit kolik má objektiv 14-42 mm optického zoomu? Protože třeba u kompaktníh fotoaparátů je to napsáno všude a u objektivů do zrcadlovek ne. Je to asi "blbý" dotaz, ale zajímalo by mě to, a třeba jestli se to dá i nějak spočítat :-) Díky, s pozdravem David

    David, 12.08.2010 | Reagovat

  • 151

    Bouška
    Reaguje na 150 | Dobrý den, E-510 bohužel bezdrátový odpal neumožňuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2010 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych jednu odpověď ohledně již staršího modelu E 510, a to ohledně blesku FS-FL36R. Zajímalo by mne jak je to s bezdrátovým odpalem na dálku? Děkuji

    michal, 06.07.2010 | Reagovat

  • 149

    Bouška
    Reaguje na 147 | Dobrý den, bylo to nejspíš způsobeno kombinací slabého světla a nízké světelnosti objektivu. Manuální ostření určitě může pomoci, pokud bylo ještě tolik světla, že bylo aspoň trochu vidět.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.06.2010 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Reaguje na 147 | Opravuji - je to reakce na komentář 145

    Silvi, 20.06.2010 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouška, ráda bych navázala na otázku č. 149. Nedávno jsem byla pověřena vyfotit jednu akci (byla už za přítmí), ale fotoaparát absolutně nespolupracoval. Zaostřování nefungovalo a v 90% mi to vyfotilo jen rozmazanou šmouhu. Tento problém jsem chtěla vyřešit bleskem, ale tohle problikávání, o kterém píše Ondra v komentáři 149 bylo lidem nepříjemné. Takže má otázka zní - je tohle normální, nebo dělám někde chybu já? A čím je to špatné zaostřování způsobeno? Malým kontrastem mezi ostřeným objektem a okolím? Vyřešilo by to manuální zaostřování? Nebo Vámi doporučený světelnější objektiv? Děkuji za odpověď.

    Silvi, 20.06.2010 | Reagovat

  • 146

    Bouška
    Reaguje na 145 | Dobrý den, pokud je špatné světlo, tak si autofokus bleskem přisvětluje, aby vůbec mohl zaostřit. Trochu by pomohl světelnější objektiv, ale ne moc.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2010 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    Dobrý den, zakoupil jsem si tuto zrdcadlovku, fotí perfektně a jsem nadmíru spokojen... avšak je jedna věc se kterou si nevím rady... když fotím za snížených světelných podmínek např. člověka v bytě, tak začne fotoaparát při zaostřování jakoby rychle za sebou blikat bleskem než se mu povede zaostřit... docela mě to štve protože se zaostřuje velice dlouho a ten koho fotíte je za tu chvíli skoro slepý... hledal jsem v návodu a zkoušel, ale nějak jsem na nic nepřišel... nevíte jak ho donutit aby ostřil, aniž by při tom přibleskovával? děkuji

    Ondra, 23.05.2010 | Reagovat

  • 144

    Bouška
    Reaguje na 143 | Dobrý den, nevýhoda to není. Stabilizátor samozřejmě může v některých situacích trochu pomoci, ale jeho absence nijak zvlášť nevadí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2010 | Reagovat

  • 143

    Avatar
    Dobrý den, k čemu dobrý je vestavěný stabilizátor. U většiny lepších foťáků neni. Je to nevýhoda? Děkuji.

    Vojta, 25.04.2010 | Reagovat

  • 142

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.04.2010 | Reagovat

  • 141

    Avatar
    Ještě mám jednu otázečku, nebylo by něco v té samé vykonostní relaci od Canonu?

    Bája, 09.04.2010 | Reagovat

  • 140

    Bouška
    Reaguje na 139 | E-520 má navíc stabilizátor a má o něco lepší ovládání, ale kvalita fotek je stejná. Stabilizátor pomůže na statické snímky, takže na focení pohybu není nijak potřeba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.04.2010 | Reagovat

  • 139

    Avatar
    Děkuji za rychlou odpověď ;)!!Kromě objektivu navíc je v nich jaký rozdíl?ten mechanický stabilizátor?Jaký to bude mít vliv na následnou fotku?

    Bája, 09.04.2010 | Reagovat

  • 138

    Bouška
    Reaguje na 137 | Dobrý den, já bych doporučil http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit. Výhodou jsou právě dva objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.04.2010 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda by pro mě byl lepší Olympus E-520 Kit nebo http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit ? Převážně budu fotit zvěř v přírodě, rekonstrukce historických bitev.. Nebo byste doporčil úplně jiný přístroj?? Děkuji za odpověď!!

    Bája, 08.04.2010 | Reagovat

  • 136

    Bouška
    Reaguje na 135 | Dobrý den, pokud jste omezen cenou, nabídnul bych set http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit, kde dostanete rovnou dva objektivy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2010 | Reagovat

  • 135

    Avatar
    Dobrý den, doporučoval by ste mi spíše tento set, nebo "zrcadlovku" Fuji Finepix S200EXR na "obyčenjé" focení (portréty, krajinka, sport). Nejspíše bych k e520 neměl možnost dokoupit objektivy.

    Jan Holubec, 07.04.2010 | Reagovat

  • 134

    Bouška
    Reaguje na 133 | Dobrý den, ano, je bez problémů použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2010 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Dobrý den, mám tento Olympus se základní objektivem 14-42. Chci se zeptat, jestli je další zákl.objektiv (40-150) oprqvdu vhodný na focení portrétů, jak je u něj uvedeno.. Děkuji za odpověď.

    Michajela, 05.04.2010 | Reagovat

  • 132

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.04.2010 | Reagovat

  • 131

    Avatar
    Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli tento foťák má i Dálkové ovládání...děkjuji..

    Jana, 01.04.2010 | Reagovat

  • 130

    Bouška
    Reaguje na 129 | Výhodou Olympusu je, že má kvalitnější základní objektivy, což je důležité. Při nastavení základní citlivosti (kterou při focení ve studiu budete používat) se kvalita nijak neliší. E-520 má tři ostřící body. Jak jsem už psal, chybu neuděláte ani s jedním z nich.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 129

    Avatar
    děkuji za reakci. Myslel jsem, že je řada 500 (510,520) a řada 600, takže 530 nebude a místo toho je 620 ? Ještě k těm foťákům. Od kamarádů slýchám, že nej je Canon a že horší (méně vybavený)Canon je pořád lepší než o řadu až dvě vyšší Olympus (prý Olympusy mají méně zostř.bodů, atd.) U 520 jsem nikde nevyčetl kolik má těch bodů. Jsem na rozpacích, když nepotřebuji stabilizátor, zda tedy raději nekoupit 1000D ? Děkuji

    libor, 29.03.2010 | Reagovat

  • 128

    Bouška
    Reaguje na 125 | Dobrý den, na focení s blesky ve studiu stejně není stabilizátor potřeba, ale jinak souhlasím, základní objektivy u Olympusu jsou na slušné úrovni. E-520 už nástupce má, je to http://www.megapixel.cz/olympus-e-620-kit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 127

    Bouška
    Reaguje na 124 | Dobrý den, přepočet na kinofilm je vždy záležitostí těla , potažmo velikosti snímače. 50 mm objektiv tedy bude na E-520 odpovídat 100 mm objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.03.2010 | Reagovat

  • 126

    Avatar
    ještě se chci zeptat, jak často vycházejí nové modely, tyto jsou již skoro 2 roky, kdy asi tak, budou nový nástupci těchto?

    libor, 28.03.2010 | Reagovat

  • 125

    Avatar
    Dobrý den, chci fotit postavu (výrobek oblečení),hlavně pro internet/PC prezentace ve studiu (bílé pozadí, dva záblesky se soft boxy). Rozmýšlím se mezi kity Oly 520,Canon 1000D a Nikon D3000, jak jsem vše přečetl, vychází mě z toho nejvybavenější a nejprofi Oly 520 ( také má jako jediný stabilizátor), můžete mě doporučit, který z nich? Budou mě stačit objektivy s těchto kitů? Moc Děkuji.

    libor, 28.03.2010 | Reagovat

  • 124

    Avatar
    Dobrý den. Používám OLYMPUS E-520 s objektivem 14-42 mm. Pro přepočet na 135 (kinofilm) musím použít faktor 2, čili můj objektiv je v přepočtu 28-84mm. Můj dotaz zní. S jakkou ohniskovou vzdáleností mohu počítat při použití neor.objektivu například 50mm (závit 42mm s redukcí). Bude se tento objektiv chovat jako klasický záklaďák, nebo z něho bude 100mm???. Děkuji za odpověď která bude zajímat jistě víc fotoamatérů

    Ivan Šperling, 26.03.2010 | Reagovat

  • 123

    Bouška
    Reaguje na 121 | Dobrý den, ano, kompatibilní objektivy dalších výrobců najdete zde http://www.megapixel.cz/objektivy?leica=1&sigma=1& tamron=1&camera=28776.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.03.2010 | Reagovat

  • 122

    Bouška
    Reaguje na 120 | Dobrý den, použít se samozřejmě dá, ale chtělo by to ještě teleobjektiv, já bych asi vybral set http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-double-zoom- kit-cf-4gb-zdarma i když je o trochu dražší. Pokud je finanční limit pevný, tak by to byl http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.03.2010 | Reagovat

  • 121

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda k této zrcadlovce můžu koupit i objektiv od jiné značky než Olympus? Mám dva základní 14-42 a 40-150 mm a přemýšlím ještě nad jedním s ještě větším zoomem.. Předem děkuju za odpověď

    Tereza, 14.03.2010 | Reagovat

  • 120

    Avatar
    Dobry den, chtela bych se zeptat jestli mi tato dzrc staci k foceni skoku na lyzich nebo jestli by jste mi doporucil jinou max do 13 000,-. Dekuji

    Zai, 14.03.2010 | Reagovat

  • 119

    Bouška
    Reaguje na 118 | Dobrý den, ano, jde to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.03.2010 | Reagovat

  • 118

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli lze s tímto fotoaparátem fotit černobíle fotky?...

    David, 07.03.2010 | Reagovat

  • 116

    Bouška
    Reaguje na 115 | Dobrý den, jedině ochranná fólie http://www.megapixel.cz/hama-folie-bez-rastru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Dobry den,chci se zeptat,neni nejaky kryt na lcd display olympus e-520.nebo neco na ochranu proti poškozeni,dekuji.

    , 13.02.2010 | Reagovat

  • 114

    Bouška
    Reaguje na 113 | Dobrý den, uvedená sestava bohužel není na focení sportu moc vhodná. Teleobjektiv bohužel poměrně pomalu zaostřuje. Já bych doporučil asi http://www.megapixel.cz/pentax-k-x-cerny-18-55-mm- 50-200-mm, v této kategorii má nejlepší kvalitu fotek při nastavení vysokých citlivostí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2010 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Dobrý den.Chci si pořídit první zrcadlovku.Chtěl bych fotit hlavně sport,konkrétně fotbal a to nejen venku ,ale i v halách za snížených světelných podmínek a na větší vzdálenosti a při pohybu.Byl mně doporučen OLYMPUS E-520 s objektivy ED 14-42mm a ED 70-300mm.Chci se zeptat jestli je to dobrá volba případně jestli mně poradíte něco jiného.

    Radek, 10.02.2010 | Reagovat

  • 112

    Bouška
    Reaguje na 111 | Dobrý den, i když A350 nabízí o trošku víc funkcí, osobně bych dal přednost E-520, při špatném světle má o něco lepší výsledky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2010 | Reagovat

  • 111

    Avatar
    Dobry den, chtela jsem se vas zeptat, ktery fotoaparat je dle vaseho nazoru lepsi. Rozhoduji se mezi SONY A 350 a OLYMPUS E 520. Jsem amater, chci tim vice mene delat rodinne fotky. Zatim si hodlam koupit fotak s objektivem ve vybave, casem mozna dokoupim lepsi objektiv. Dekuji za Vas nazor Lenka

    Lenka , 09.02.2010 | Reagovat

  • 110

    Bouška
    Reaguje na 109 | Dobrý den, Vaše důvody jste popsal, myslím si, že chybu rozhodně neděláte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2010 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Dobrý den, mám Olympus E 520 s objektivy 2x základní (14-42 a 40-150) pak 70-300 a od Sigmy 55-200 a nejsem spokojen pouze s nedostatkem kvalitního skla za rozumnou cenu. Pro Olympus dělá objektivy pouze Sigma a to také pouze okrajově, pak přichází Olympus, ale kvalita je vykoupena velkou cenou. Vážně uvažuji o přechodu na Canon EOS 50 D, neboť surfováním po internetu se dají sehnat kvalitní skla pro uvedený fotoaparát od firem Sigma, Tamron ... za rozumnou cenu. Myslíte si, že dělám správně ?Prosím o radu.

    jenda, 06.02.2010 | Reagovat

  • 108

    Bouška
    Reaguje na 107 | Dobrý den, rozdíl je naprosto evidentní především při použití vyšších citlivostí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2010 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    Pane Bouška, rád bych si koupil digitální zrcadlovku,ale mám dilema. Letos na jaře jsem si koupil Panasonic DMC-TZ4, dělám běžné rodinné fotky, fotím na lyžích, na kole a na dovolených v létě. Rozhoduji se o koupi Olympus E-520 a byl bych rád, jestli mi můžete napsat po pravdě(ne jako obchodník), jestli rozdíl ve fotkách vůbec poznám. Moc děkuji za odpověď. Jirka

    Jiří Pergler, 23.01.2010 | Reagovat

  • 106

    Bouška
    Reaguje na 105 | Dobrý den, barevné podání je u vyšších modelů určitě lepší, takže si myslím, že E-30 je pro Vás určitě dobrou volbou. Určitě bych ale doporučil i lepší objektiv, například http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-14-54-mm- f-2-8-3-5-ez-1454-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2010 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Dobrý den,asi rok fotím na E-510 s kit. objek.14-42mm (china):-( 1:3,5-5,6 a řekl bych podstatně lepším (orig.made in japan)18-180mm 1:3,5-6,3, přesto nejsem s obrazovou kvalitou příliš spokojen, hlavně za zhoršených světelných podmínek.Také zobrazení zelených tónů (jsou přebarvené až nepřirozené)v přírodě nejsem příliš spokojen, ani po korekcích RGB atd... které fotoaparát umožňuje.Uvažuji o přechodu na nikon, ale vzhledem k velké škále příslušenství které mám se mě nechce. Pomohlo by přechod na vyšší řadu Olympusu? E-30 nebo dokonce E-3? podle specifikace mají ale obrazové procesory stejné i velikost senzoru.Proto trošku pochybuji o jejich lepší obrazové kvalitě.Pomohl by třeba lepší objektiv na současný přístroj E-510.Poraďte prosím který.Děkuji

    Petule, 14.01.2010 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Reaguje na 1 | Velice slušná mašina, mimo to co říká L.Bouška disponuje ještě dálkovým odpalováním externích blesků a to zrovna tří, každej z nich můžeš ovládat samostatně přímo z foťáku, mě to funguje bezproblémů jak v aťasu tak venku. funguje to pro blesky Olympus i Metz /ty doporučuji/. Dále. vylepšená závěrka, jednak tišší, jednak tak nějak prostě lepší /zvuk/ neměřil sem ale mám dojem, že je i rychlejší zaostřování, snímání a i načítání snímků.

    fotozemek, 14.01.2010 | Reagovat

  • 103

    Bouška
    Reaguje na 102 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.01.2010 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Dobrý den, je tato nabídka ještě aktuální?

    Petr, 12.01.2010 | Reagovat

  • 101

    Bouška
    Reaguje na 100 | Dobrý den, obrazová kvalita je stejná, E-520 nabízí lepší ovládání, stabilizátor a silnější baterku, ale zmíněný set E-420 má zase dva objektivy. Osobně bych vybral raději http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2010 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Dobrý den,je lepší tento model , nebo E420?Double kit

    Jan , 11.01.2010 | Reagovat

  • 99

    Bouška
    Reaguje na 95 | Dobrý den, toto chování je u E-520 normální, s tím se moc dělat nedá. Jen použít světelnější objektiv, to trochu pomůže.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2010 | Reagovat

  • 98

    Bouška
    Reaguje na 96 | Dobrý den, 1000D nabídne trochu lepší obrazovou kvalitu, ale pro běžné focení neuděláte chybu ani s E-520.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2010 | Reagovat

  • 97

    Bouška
    Reaguje na 94 | Dobrý den, pokud vím, tak ne, je to stejné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2010 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    Dobrý deň, pán Bouška, prechádzam z kompaktu na digitálnu zrkadlovku a rozhodujem sa medzi Canon EOS 1000D + EF-S 18-55 mm IS a Olympus E-520 kit. Jednalo by sa o bežné fotenie. Ktorý z týchto dvoch by ste mi skôr odporučil? Vopred ďakujem za odpoveď.

    Andrej, 11.01.2010 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Dobrý den, nedávno jsem si u vás koupil E 520, jsem spokojen s kvalitou zpracování, tělo se dobře drží, menu má velké množství funkcí a režimů, i kvalita snímků je na velmi dobré úrovni. Jediný problém vidím v zaostřování přístroje za umělého osvětlení, kdy si "přiblikává" bleskem a v některých případech trvá ostření neúměrně dlouho. Např. v porovnání s C 1000D ostří někdy i 2-3x déle a pro fotografované osoby je to velmi nepříjemné. Je tohle dlouhé ostření v normálu, dělám něco špatně, nebo je třeba nějaká změna nastavení v menu? Děkuji.

    Vlastik, 10.01.2010 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Dobry den, jsem vice jak dva roky majitelem E-510 a take velkym fanouskem HDR fotografii. E-510 ma expozicni bracketing nastavitelny pouze na tri fotografie. Je u 520 tato funkce nejak vylepsena, treba 5-9 snimku za sebou?

    Jirka, 09.01.2010 | Reagovat

  • 93

    Bouška
    Reaguje na 92 | Dobrý den, pokud jde jen o objektivy, je na tom nejlépe E-520.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.09.2009 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Co se týče setových objektivů, E-520, 1000d, nikon d60 nebo d3000, který vítězí?

    Bobi.es, 28.09.2009 | Reagovat

  • 91

    Bouška
    Reaguje na 90 | Dobrý den, na odpovědi není nic náročného, řekl bych, že jste vybral v každé kategorii asi nejlépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2009 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Luďku už jsem pochopil, že jste skalní příznivec Nikonu. Asi k tom u máte své důvody, ale kdyby jste měl bybrat foťáky to dvaceti, třiceti a lehce přes třicet, schválil byste mi následující výběr? Nejlevnější asi Oly 520, o trochu draší Oly 620, ještě o trochu dražší Canon 450, pak patrně Nikon D90 i když já bych patrně upřednostnil Canon 50D. Myslíte, že to není špatný výběr a že už jen záleží na tom, kolik člověk má a nebo míní investovat? Díky za náročnou odpověď.

    Tom, 03.09.2009 | Reagovat

  • 89

    Bouška
    Reaguje na 88 | Dobrý den, osobně si myslím, že rozdíl v kvalitě zdaleka neodpovídá rozdílu v ceně. Pokud nepotřebujete vyklápěcí displej a víc ostřících bodů, asi se vyplatí spíš E-520 a ušetřené peníze investovat právě do kvalitních objektivů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2009 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Pane Bouška myslíte, že se opravdu vyplatí zakoupit Olyho 620 se setovým objektivem, nebo raději 520 se setovým objektivem? Je tam rozdíl 10 tisíc. Jde o to, jestli ten rozdíl opravdu stojí za to. Nebo jeslti raději nekoupit 520 s lepším objektivem 11-22, nebo ještě lépe 12-60. Děkuji za odpověď.

    Tom, 01.09.2009 | Reagovat

  • 87

    Bouška
    Reaguje na 86 | Dobrý den, fotku klidně pošlete, uvidíme...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2009 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    84 - Tak se musím opravit...doma jsem to pravděpododně dostatečně nevyzkoušel,a myslel jsem si že je to vyřešené,ale není.redukce šumu nejde zapnout-je v nabídce ale nejde jí použít-použil jsem tedy jen Filtr šumu , a když jsem byl fotit "noční Prahu" tak mám zase všude na fotkách ty tečky.....při režimu čištění jsem se díval do foťáku a zjistil jsem že ty tečky jsou na tom sklíčku... Můžu Vám poslat fotku,aby jste viděli co to dělá???Podle mě to opravdu není šum.díyk Lukáš.

    Lukáš, 29.08.2009 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    (84)Aha-tak jo,teď už je mi to všechno jasný...Já jsem si myslel že je filtr zapnutý,ale nebyl-když jsem dal iso na 100 a zapnul filtr šumu tak to výrazně pomohlo..když jsem filtr vynul a dal iso 1600 tak tam ty tečky jsou zase.Díky moc.

    Lukas, 19.08.2009 | Reagovat

  • 84

    Bouška
    Reaguje na 83 | Dobrý den, myslím že vím, co máte na mysli. Šum při vysokém ISO vypadá zcela jinak, než šum vzniklý při dlouhých expozicích. Ten se projevuje právě jako velmi výrazné, různobarevné tečky. Když jsem zkoušel E-420, setkal jsem se přesně s tím samým. Zapnutí redukce šumu dlouhých expozic výrazně pomohlo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.08.2009 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    79/Díky za odpověď,ale tohle není šum......Nevím jak to popsat-prostě jsou všude na fotce tečky,různě barevný-můžu někam poslat fotku,aby jste se podívaly čím by to mohlo být??děkuji Lákáš..

    Lukas, 18.08.2009 | Reagovat

  • 82

    Bouška
    Reaguje na 81 | Dobrý den, A300 nabízí o trošku víc možností, ale chybu neuděláte ani s jedním z nich.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2009 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý de,chtěla bych se zeptat jestli je podle vás lepší Olympus E-520 nebo Sony Alpha A300 ,už jsem byla rozhodnutá pro Olympus,ale dnes mi v prodejně doporučovali spíše Sony Alpha A300.....Děkuji

    Kája, 04.08.2009 | Reagovat

  • 80

    Bouška
    Reaguje na 79 | Dobrý den, zkuste zapnout redukci šumu při dlouhých expozicích, mělo by to výrazně pomoci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.08.2009 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den-Mám problém s E520-Když fotím ve tmě - třeba bouřku-blesky,a mám dlouho otevřenou závěrku,tak jsou na fotce vidět takový tečky-Vypadá to jako když jsou třeba vypálený pixely na lcd monitoru,ale je jich tam hrozně moc,a některý jsou modrý,některý zelený a některý červený.........Jsou pořád na stejných místech na fotce...Ale když fotím normálně za světla,a závěrka je otevřená jen krátce,tak ty tečky na fotce vůbec nejsou....Co mám dělat ? Děkuji moc....

    Lukas, 01.08.2009 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, E-520 je vynikající, ale budete potřebovat makroobjektiv, třeba http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-em-3535, dodávaný objektiv je vhodný spíše na běžné focení, na makro se moc nehodí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.07.2009 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, velice ráda fotím fotky macro...myslíte,že s fotoaparátem Olympus E-520 jsem schopná vyfotografovat pěkné macro fotky nebo si mám radši koupit jiný? Děkuji za radu

    Karolína, 27.07.2009 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, brašna je už v ceně.

    Reaguje na 74 | Ano, pro běžné focení základní objektiv určitě dostačuje.

    Reaguje na 75 | Já bych dal přednost E-520, má lepší ovládání, lépe se drží, silnější akumulátor a navíc ještě stabilizátor obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2009 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký byste mi doporučil foták. Pořád váhám mezi Olympusem e-420 a Olym. e-520. Sem amatér a moc se v tom nevyznám.A hlavně bych ho chtěl používal na focení motokrosu. předem díky za odpověd

    milann, 27.07.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobrý den, jsem začínajícím fotografem a chci si pořídit olympus e 520. Bude mi stačit objektiv, který je v základu fotoaparátu nebo to chce jiný? Jsem opravdu amatérem, který bude fotit hlavně přírodu. děkuji

    Jarda, 27.07.2009 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den. Jakou pro tento kit doporučíte brašnu?

    Pavel, 25.07.2009 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, jednoznačně E-520.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2009 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    A ještě jedna názorová otázka. Jsem spíše rodiný fotograf typu dovolená, pařby, výlety atd.. Fotit nějáké umělecké fotky se nechystám ale zato stojím o to aby oje fotky byly dobré. A proto se ptám na váš názor. Doporučil by jste mi raději OLYMPUS E-520 nebo raději ultrazoom Nikon coolpix P90. Dík moc za odpověď. :-)

    romík, 29.06.2009 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Vynikající je třeba http://www.megapixel.cz/b-w-uv-filtr-58-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2009 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Tak ted y bych se chtěl zeptat jaký filtr k tomuto fotoaparátu doporučujete? Rád bych se dozvěděl i cenu.

    romík, 29.06.2009 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, samozřejmě ano, ale záleží především na Vašich nárocích a představách. Určitě doporučím dokoupit brašnu a UV filtr na ochranu objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2009 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Chtěl bych se jenom zeptat jestli doporučujete k tomuto základu dokoupit ještě nějaké doplňky (např.: filtry další objektivy atd...) Díky moc za odpověď

    romík, 26.06.2009 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, nejmenší vhodná je http://www.megapixel.cz/peak-slr-s.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.06.2009 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, raději bych doporučil set http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-double-zoom- kit, právě na focení portrétů využijete teleobjektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.06.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím