Nikon 28mm f/1,8 AF-S G Komentáře k Nikon 28mm f/1,8 AF-S G

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (59 - 1)

  • 59

    Avatar

    Reaguje na (58) | Dobrý den, asi bych si vybral 35mm Sigma Art možná bych zvážil Sigmu 50mm, protože bude mít přirozenější ohnisko na portrét.  Nebo Tamron 24-70f2,8 jako zoom.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.10.2015 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Dobrý den,prosím o radu. V brzké době plánuji výměnu Nikonu D7000 za D750 a potřebovala bych nějaký objektiv na focení svatebních obřadů a do ateliéru na focení hlavně dětí. Bohužel musím nahradit svou oblíbenou 35/1,8 a tamron 17-50/2,8 . Mohl byste mi doporučit nějakou vhodnou alternativu s dobrou světelností ? . Váhám mezi nikonem 28/1,8 ,35/1,8, 35/2 a sigmou 35/1,4art .Popřípadě nějaký zoom ? Ideální by byl pro začátek jeden...doma mám ještě pevnou 85/1,8 a teleobjektiv 70-300 . Moc děkuji za odpověď .

    René Michnerová, 20.10.2015 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    k 55 - nemáte pravdu... Tvrzení, že bude sklo nejostřejší na f/5.6-8 je prostě nepravda. U světelných skel je to o něco níže. Většinou jsou skla nejostřejší tak dvě clony nad svojí základní světelností. U skel f/1.8 jsou nejlepší výsledky někde na f/4-5.6, někdy i blízko k f/2.8 (třeba Nikon 85/1.8). Na clonách kolem f/8 jsou dobré levnější zoomové záklaďáky. A co se týče srovnání Nikonu 28/1.8 a Sigmy 18-35/1.8, tak se opět mýlíte. Sigma tímhle "Art" zoomem zcela převálcovala konkurenci a s výjimkou vinětace překonává všechna DX skla v rozsahu 18-35mm. Jediné sklo, které je na DX snímači lepší než 18-35/1.8 je konkurent z vlastní stáje - Sigma 35/1.4 Art... ale ta nemá zoom a je lepší jen o chloupek.

    SpookY, 19.07.2014 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    k 54 - Doporučuji nakouknout na servery Photozone a DxOMark, kde pracují s opravdovými výsledky z laboratoře. Testy tohodle Nikonu 28/1.8 ukazují, že na FX je to sklo opticky skvělý širokáč a jde o dobrý kompromis mezi 24mm a 35mm. Na FX plně konkuruje Nikonům 24/1.4 a 35/1.4 a překonává ho jen Sigma 35/1.4. Rozhodně je to velmi dobrý parťák např. k 85/1.8G. Naproti tomu na DX snímačích jsou velmi měkké rohy a to až do clony f/4, střed je dobrý od f/2.8. V tomhle je toto sklo kupodivu velice podobné Nikonu 50/1.8G, který je na plnou díru opravdu měkký a i po přiclonění má měkčí kraje. Tento 28/1.8 je na DX opravdu dobrý až od clony 4 a výše, což ovšem je docela škoda, protože populární 18-105/3.5-5.6 je na 24mm na plnou díru (tam má f/3.8) velmi podobný a má navíc výhodu stabilizace. Sám tento paradox považuji za důsledek rostoucího rozlišení čipů a faktu, že tohle sklo je optimalizované pro FX snímače - hustota pixelů je na FX snímači menší, takže sklo stíhá obraz vykreslit. Na DX jsou ovšem pixely tak malé, že se projevuje slábnoucí výkon skla. Samozřejmě, 28mm je už docela široký záběr a proto je takové sklo pro FX opticky složité navrhnout. Ve srovnání s tímto může posloužit Sigma 18-35/1.8, která je pro DX - tohle sklo je optimalizované pro DX, je na "pouze-DX-sklo" opravdu obrovské a má s ohledem na průměr závitu (72mm proti 67mm) mnohem více světla zkoncentrovaného do menší plochy DX snímače. Takže se Sigmě povedlo udělat neuvěřitelně kvalitní zoomové sklo, které je v celém rozsahu perfektně ostré, od clony 2.8 dokonce od rohu do rohu a to doslovně. Bohužel jsou tyto Sigmy poměrně problematické kvůli ostření, ale opticky jsou tak kvalitní, že posílají na DX snímači všechna široká pevná skla do kytek.

    SpookY, 19.07.2014 | Reagovat

  • 55

    Korč

    Reaguje na (54) | Dobrý den, všechny objektivy budou na svůj výkon dobré až na f5,6-8 nehledě na to o jaké sklo se jedná. 28mm bude lepší než zoomová Sigma, ta je ale univerzálnější a rozhovně širokoúhlejší

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 17.07.2014 | Reagovat

  • 54

    Suchomel

    Dobrý den, Chtěl bych se zeptat jak je to doopravdy s kvalitou tohoto skla na APS-C těle. Mam D7100 a používám obyčejný 50mm f1.8G, který začíná byt ostrý az od f 2.2 a vyšší, chtěl bych kvalitnější a svetelnejsi sklo pro foceni v interiéru. Opravdu pri použiti na APS-C těle bude kvalita špatná? Jedna se o objektiv řady N tak jsem si myslel že je bezkompromisne skvělý, ale po přečtení diskuze jsem nejisty. A posledni dotaz jak je na tom ve srovnání se Sigmou 18-35mm f1.8 Art co se tyče do ostrosti a kvality kresby? Děkuji, Suchomel

    Jan Suchomel, 16.07.2014 | Reagovat

  • 53

    Michalík

    Reaguje na (52) | Dobrý den, většina objektivů nepodává stejné výkony na APS-C a na full frame snímači. Zpravidla jde o kresbu, která je většině full frame snímačů lepší, takže mě to nijak nepřekvapuje. Myslím že 28mm/f1,8 je skvělý objektiv s perfektní kresbou. Sigma 18-35 je na tom stejně dobře, ale její potenciál využijete na 100% až na D7100 nebo D5300, která má vysoké rozlišení. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.06.2014 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Doplním trochu zdejší diskusi 35mm vs. 28mm. Podle testů nová 35ka aberuje a to opravdu hodně, dokonce mnohem víc než populární 35mm pro DX. Navíc ani při vyšších clonách není ostrá až do kraje. A pokud se podíváme na 28mm, tak zde je výsledek podivný - na DX těle je kresba měkká pod clonou 4 zvláště v krajích, od clony 4 výš už je v pořádku. Proti tomu na FX těle je to super sklo ostré prakticky už od plné díry a představuje velice zajímavý kompromis mezi 24mm a 35mm. Přemýšlím, co je na tomhle skle "polámané", když je na DX snímači slabší. Každopádně se teď sám rozkoukávám po podobném skle a kandidáti jsou tenhle Nikon 28/1.8, Sigma 35/1.4 a Sigma 18-35/1.8.

    SpookY, 25.06.2014 | Reagovat

  • 51

    Michalík

    Reaguje na (50) | Dobrý den,recenzí je askutečně málo, snad na něj příjde řada i v našich recenzích. Co jsem dohledal recenze viz např zde, tak tam aberace zejména v protisvětle je, není ale nijak výrazná. Kvalitu snímků si můžete porovnat s kvalitou snímků z objektivu Nikon 28mm, které máme u nás na webu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.06.2014 | Reagovat

  • 50

    Synáč

    Reaguje na (49) | Dobrý den, díky za odpověď. Jen se neubráním ještě jednomu dotazu - Nikkor 35mm f/1.8 ED (tedy ten pro FX) má nějaké problémy s aberací o kterých se ví? Budete tento objektiv také testovat? Zatím jsem na českých webech nenašel žádnou recenzi tohoto objektivu, dokonce ani na DoX mark. Díky

    Václav Synáč, 04.06.2014 | Reagovat

  • 49

    Michalík

    Reaguje na (48) | Dobrý den, podle testů by skutečně měla být lepší 35mm. My bohužel s 35mm/f1,8 nemáme trestovací snímky, tak jswem hledal jinde a pak je srovnával se snímky, které máme z 28mm/f1,8. Musím říct, že oba objektivy jsou opravdu skvělé, ostrost kresby i bokeh jsou perfektní. Osobně bych se klonil k objektivu Nikon 28mm a to proto, že má v prtisvětle lepší kresbu a téměř nulovou aberaci. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.06.2014 | Reagovat

  • 48

    Synáč

    Dobrý den, chtěl bych se jen zeptat jak je na tom tenhle objektiv s optickou (případně i konstrukční) kvalitou v porovnání s objektivem Nikkor 35mm f1,8 ED (pro FX) ? Dost mezi nimi váhám, tak bych ocenil nějakou radu, či názor. Co jsem se díval na různé testy, tak mi přišlo, že je na tom 35tka o něco lépe, ale rád si poslechnu i názor někoho jiného. Díky

    Václav Synáč, 03.06.2014 | Reagovat

  • 47

    Michalík

    Reaguje na (46) | Dobrý den, zkoušeli jsme na FX formátu a výsledky jsou úžasné viz testovací fotografie u objektivu. Na DX jsme netestovali. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 28.04.2014 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Prosil bych někoho, kdo má s tímhle sklem zkušenost... jak je na tom s ostrostí? Pokud možno na DX i FX... Narazil jsem na několik inzerátů s prodejem tohoto skla a když jsem se ptal na důvod prodeje, odpověď zněla, že majitel není spokojen s ostrostí. Uvažuji o tomhle skle na DX tělo s výhledem na FX... bohužel klasických 35mm mi přijde na DX málo široké a raději bych šel pár milimetrů pod. Řešením by pochopitelně byla Sigma 18-35/1.8, ale je jen DX a navíc jsou problémy s ostřením.

    SpookY, 27.04.2014 | Reagovat

  • 45

    Michalík

    Reaguje na (44) | Dobrý den, objektiv který máte má světelnost f3,5 až 5,6, což není moc dobré na focení v interiérech - oslavy, akce atd. Zde bych doporučil objektiv třeba zrovna Tokina 11-16mm, který uvádíte se světelností f2,8. Blesk SB-700 je jistě dobrá volba a na většinu akcí naprosto dostačující. ND filtry použiváte v případě, kdy je velké množství světla, ale vy potřebujete prodloužit exzpoziční čas. Nasadíte ND filtr, který vám jen obraz ztmavý a můžete použít delší expoziční čas. Používá se zejména při focení vody nebo mraků. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.04.2014 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, vlastním Nikon D5200 + Nikon 18-55mm f/3,5-5,6 G AF-S DX VR, rád bych se zeptal, zda je vhodný pro fotky interiérů za zhoršených světelných podmínek (oslavy, plesy a podobné akce), či se mi vyplatí investovat a koupit např. tento 28mm Nikon, případně Tokinu 11-16mm (investice do 20000,-). Také bych si na tyto akce chtěl pořídit ext. blesk, uvažuji o tomto Nikon blesk SB-700, SB-910 mi přijde už zbytečně drahá pro moji potřebu. Ještě bych se chtěl zeptat, zda se mi vyplatí ND filtr, případně bych prosil i vysvětlení jak funguje, z těch čísel jsem trochu mimo, nejsem žádný extra zkušený fotograf. Děkuji vám za odpověď a přeji hezký den

    Lukáš Glőckner, 12.04.2014 | Reagovat

  • 43

    Michalík

    Reaguje na (42) | Dobrý den, rozdíl zde samozřejmě je, ale spíše v náročném procesu vytvoření tak světelné optiky - proto ta cena. rozdíl je i v kresbě a vykreslení rozostřeného pozadí avšak pokud chcete především fotit v klubech bez blesku spíše bych doporučil investovat do dobrého těla, kde můžete bez následků šumu nastavit vyšší citlivost třeba ISO 3200. To je myslím pro váš účel více podstatné. Upřímně fotit na akcích na clonu f1,4 není úplně dobrý, protože hloubka ostrosti je hodně malá.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 25.03.2014 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na to, jestli je opravdu zásadní rozdíl mezi tímto objektivem a objektivem Nikon 24mm f/1,4 AF-S G ED . Cenový rozdíl je opravdu markantní, ale na ceně mi nezáleží. Chtěl bych objektiv na focení v klubech při špatných světelných podmínkách a nechci používat blesk.

    MIlan, 24.03.2014 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Reaguje na (38) | Dobrý den, doporučím Nikon 28mm. Bude i trochu kontrastnější. Kolega ho používal na D800 a byl sním spokojen.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.09.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    jeste doplnim, ze pujde k telu nikon d600. Dekuji.

    richard, 29.09.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobry den, je na foceni imageovych fashion zaberu v pleneru (i vice lidi) vhodnejsi tento objektiv, nebo Sigma 35 f 1.4 art?

    richard, 29.09.2013 | Reagovat

  • 37

    Svoboda

    Reaguje na (36) | Dobrý den, spíše bych zvolil tento 28mm objektiv. 35mm je již dosti starý a nová 28mm je již optimalizována pro užívání na digitálních strojích (antireflexní vrstva na zadní čočce proti odlesku od snímače). Oba jsou to povedené objektivy, ale táhne mě to spíše k 28mm.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 30.04.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, mohu poprosit o srovnání tohoto objektivu s objektivem Nikon 35 mm f/2, už mi v nejužším výběru zustaly tyto dva objektivy, jedná se mi o objektiv vhodný především k fotografování reportáži nebo svatby, k tělu Nikon D700.

    Petra Š., 29.04.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 33 | Dobrý den, o něco vhodnější mi přijde tento 28mm objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.02.2013 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Zapomněla jsem dopsat,že mám tělo D5100.

    HankaM, 18.02.2013 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den,ráda bych znala váš názor. Pro focení krajiny,momentek ve městě,lidí,v interiéru...volil byste tento objektiv 28mm/1,8 nebo raději 35mm/1,8? Chtěla bych ho pořídit,za současný setový objektiv 18-105mm,který mi už nevyhovuje.

    HankaM, 18.02.2013 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na 31 | Dobrý den, někomu na focení krajiny těch 28mm bohatě vyhovuje, jiný využije i těch 14mm. Nedovedu říci, ke kterým fotografům patříte.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.01.2013 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,jestli je toto sklo dobré na krajinu co se týče ohniska.Používám nikon D 700.Nebo by bylo lepší pořídit něco širšího v poslední možnosti N 14-24 f2,8 (nebo nějakou jinou alternativu mezi těmito cena 14-24 je totiž dost vysoká).Předem děkuji za odpověď M.

    martin, 22.01.2013 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Děkuji.

    Irena, 10.01.2013 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 28 | Dobrý den, podívejte se na porovnání, o trošku si pomůžete, ale ne o mnoho.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.01.2013 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, vlastním 35mm 2f a potřebuji fotografovat sport na D3s těle ve špatných světelných podmínkách (squash na klasických kurtech). Používám ještě 50mm 1,4f, která je bezkonkurenční v kresbě, pouze má na squashový kurt moc široké ohnisko a potřebuji ji tedy doplnit něčím širším ... S uvedenou 35mm 2f nejsem úplně spokojená opticky, zajímá mě, zda si o trochu pomohu koupí tohoto 28mm 1,8f. Děkuji za pomoc.

    Irena, 10.01.2013 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 26 | Dobrý den, z vlastní zkušenosti vím, že u takhle světelných objektivů je extrémně potřeba přesně zaostřovat a to i v případě, že se jedná o širokoúhlý objektiv. Tipnul bych tedy, že to nebude chybou objektivu, ani fotoaparátu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.10.2012 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobry den, tento objektiv jsem zakoupil u vas, je to bezvadny kus optiky, ale mam problem s AF. Casto resim problem se spravnym zaostrenim (rovina ostrosti..) z cca 10 fotek mam tak 3 nesparvne zaostrene, fotim ve vzdalenosti, kdy je DOF jeste docela veliky i pri plne dire. Toto je patrene hlavne na plnou diru. Jedna se o vadny kus nebo je to vlastnost tohoto objektivu ?! Laborovani s AF tuningem na D700 nepomohlo

    Michal, 04.10.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško. Tak hodně jsem se začetl do názorů milovníků optiky že jsem v předešlém dotazu ani nepozdravil. Omlouvám se. Za Váš názor díky. Nedošlo mi že objektiv je stavěn na FX formát, proto ta cena. Že by Nikon vyrobil 28mm 1.8f DX objektiv, tomu se nechce věřit. U setu 18-55mm 28mm cloní na 4,5 a to je v místnosti bes blesku moc. Nezbývá tedy než jej koupit a o to víc si ho užívat. Díky.

    robert, 04.10.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na 23 | Dobrý den, nijak zvlášť lepší není, ale je při stejné světelnosti širokoúhlejší a určen pro velké FX snímače, čímž je určena jeho cena. Konstrukce takového objektivu je daleko náročnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.10.2012 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Pane Bouško,k d3000 (DX) používám nejčastěji 35mm 1.8f. Jsem s ním nadmíru spokojen. Ale čím dál častěji zjišťuji že oněch 52mm ekviv. je třeba na dovolené zbytečně dlouhých. Začal jsem uvažovat o tomhle krásném 28mm sklíčku. Stará Směna měla 40mm a to mi vyhovovalo. Tady by to bylo 42mm ekviv. Pořád ideální. Jeho cena je ale trojnásobná než cena 35.mm. Je alespoň lepší? A vyplatí se za tu cenu. Přemlouvejte mě chvíli ať už se konečně rozhoupu. Díky

    robert, 03.10.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Musim rict, ze tento objektiv mne velmi mile prekvapil. Navzdory celoplastove konstrukci (vyjma kovoveho bajonetu) pusobi zpracovani velmi dobre a objektiv se diky vetsim rozmerum dobre drzi. Potesi i tesnici krouzek bajonetu. Obrazove lze stezi neco tomuto objektivu vytknout, vyzvednout ale musim bokeh, ktery nejenom ze je na pomery sirokouhleho objektivu velmi dobry, ale je i v obecnem meritku nadprumerne "mekky" (vyrazne lepsi jak napriklad bokeh objektivu 50/1.8G). Potesi rovnez kratka zaostritelna vzdalenost. http://img401.imageshack.us/img401/9554/28go.jpg

    Petr Lunak, 04.09.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na 20 | Dobrý den, na D7000 bude bez problémů fungovat, ale na focení krajiny je poměrně málo širokoúhlý.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.09.2012 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na 20 | Dobrý den,je tento objektiv vhodný na Nikon D7000.Chtěl bych ho využít hlavně na krajinu

    pavel, 02.09.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na 18 | Zastavte se u nás na prodejně a vyzkoušejte ho, třeba Vám bude vyhovovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.07.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Na d700 toto sklo vypadalo báječně. Kazdopádně mně by stačilo aspoň trochu větší úhel než má 50mm AF-S G, tak třeba by to s tou 28mm nebylo tak hrozné... a až bude FX, tak se bdue hodit :)

    sarka, 20.07.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na 16 | Pokud chcete pevné ohnisko, tak je mi líto, ale pro DX snímač takový objektiv neexistuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.07.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Děkuji za rychlou odpověď. A měl byste nějaký jiný typ (ideálně ne dřažší než je tento objektiv), který by skutečně širokoúhlý byl?

    sarka, 20.07.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na 14 | Dobrý den, opticky je to bez problémů, ale ohnisko 28 mm je pro D90 nic moc. Není skoro vůbec širokoúhlý.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.07.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den, zajímal by mě Váš názor na použití tohoto objektivu k d90? Jak jste zmínil výše, některé FX objektivy jsou více některé méně vhodné pro DX aparát, tak jestli zrovna tento v kombinaci s d90 bude dobrá volba?

    sarka, 20.07.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na 12 | Dobrý den, pro D700 je tento objektiv vynikající, i BOKEH je na f/1,8 pěkný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.07.2012 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den, do budoucna plánuji nějaký širokoúhlý pevný objektiv k D700. Vlastním Nikkor 50mm 1.8G a Nikkor 105mm 2.8G. Doporučil byste tento objektiv, či nějaký jiný, ale v podobné cenové relaci? Případně jak byste zhodnotil toto sklo pro využití na plnoformátu D700? Požadavky jsou samozřejmě špičkový obraz i pěkný buket při cloně 1.8. Děkuji.

    Lukáš, 12.07.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Reaguje na 9 | Dobrý den, to je individuální, záleží na konkrétním objektivu. Některé FX objektivy nejsou pro DX snímače moc vhodné, zatímco jiné ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.07.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na 9 | Pouziti FX objektivu na mensim snimaci ma tu vyhodu, ze se vyuziva kvalitnejsi cast optiky. Takze tam, kde napriklad na FF snimaci trpi FX objektiv neostrosti v rozich, muze byt na mensim snimaci ostrost v rozich perfektni. To same plati pro vinetaci a zkresleni. Ja jsem napriklad poduskovite zkresleni a vinetaci u objektivu Nikkor 70-300 VR na DX snimaci prakticky nezaznamenal, zatimco ted, kdyz jej pouzivam na FX tele, tak uz se s temito neduhy (nastesti snad korigovatelne pri RAW konverzi) potykam.

    Petr Lunak, 03.07.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na 8 | Dobrý den, jestě mám dotaz ohledně konstrukce objektivů, zejména formáty DX a FX, jaký je Váš názor? Je lepší na D5000 použít objetiv pro FX (teď neberu v úvahu přepočet ohniska)nebo DX, je to jenom o ceně a šetření materiálu, nebo by mělo být vše spárováno jak má a rozdíl v použití většího objektivu není. Děkuji za odpověď

    Luboš, 03.07.2012 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na 7 | Dobrý den, ano, tento objektiv je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.06.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, rozhodl jsem se investovat do dalšího objektivu, vlastnim Nikon D5000 s objektivem 18-105,tento objektiv bych rád pořídil i z důvodu zachovaní investice pro format FX, proto se ptam, jestli si pomohu v kvalite. Děkuji za odpověď.

    Luboš, 27.06.2012 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    V pátek jsem sklíčko koupil ve Spálené, a tady je tedy pár demo snímků.. http://www.flickr.com/photos/photograph_cz/sets/72157629799671432/ Prozatím docela dobrý pocit, je lehounké, tak doufám, že to nebude příliš na úkor odolnosti.. Rychlost ostření průměrná, na svou kategorii ale obvyklá. Jakub

    Jakub, 19.05.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na 4 | Dobrý den, včera jsem si tento objektiv přinesl domů, takže v nejbližších dnech zveřejníme ukázkové snímky.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.05.2012 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Uz by to chtelo nejakou recenzi nebo zkusenost s timto objektivem. Objektiv se mi velice libi, ohnisko 28 na FF je naprosto perfektni pro zachovani prostoru a eliminaci soudkovitosti, clona 1,8 hrala pri mem vyberu hlavni roli, na sirokaci je to velice dulezity parametr, pokud chcete odtrhnou pozadi od popredi. Potrebuji pracovat primarne s hloubkou ostrosti. Takze se tesim, podle MTF krivek bych si dovolil polemizovat, ze si oproti 24-70/2,8 prilis neprilepsim, pevna skla jsou diametralne nekde jinde, ze 24-70/2,8 jsem si zatim na zadek nesedl, i kdyz je to spickovy zoom :)

    Martin, 15.05.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na 2 | Dobrý den, pokud počítáte u pevných skel s velmi častou výměnou objektivů a tedy menší pohotovostí, tak proč ne. Oproti 24-70/2,8 si nijak zvlášť nepomůžete ani s kvalitou, ale trochu se světelností. Jinak si myslím, že pro Vaše potřeby bude tento objektiv vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.04.2012 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Dobrý den, zajímal by mě Váš názor, fotím svatby D700 + nikkor 24-70 2,8. Zvažuji přechod na pevná skla, i když to bude větší tělocvik. Původní záměr měl být 20 mm, 35 mm, 50 mm a 85 mm. Myslíte, že by tento objektiv mohl nahradit 20 a 35 mm? Podle mě by se v podstatě jednalo o krok vpřed nebo vzad a bych bych na obou ohniscích bez nutnosti stále přehazovat skla, vím, těžká odpověď, ale zajímal by mě váš postoj k tomuto tématu... jestli vůbec svatby s pevnými skly, atd... Předem děkuji J.

    Josef, 26.04.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Velice zajímavé sklíčko co by se mi k D700 hodilo. Zajímalo by mě srovnání s 24mm F1.4, které je cenově uplně mimo. 28ka by měla stát +- 16.5OO,-

    Marek, 19.04.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím