Recenze Samsung PL80 stříbrný

• Expoziční režimy
  • Video v 1280x720

• makro od 10 cm
  • ISO 3200 při 12MPX

Představení Samsung PL80 stříbrný

Představení Samsung PL80 stříbrný

Nový kompaktní fotoaparát ,který na první pohled neoplývá nějakými zvláštnostmi. Ale pozor!Na to ,že jeho váha je pouze 120g a rozměry jsou standartní jako u většiny takových to kompaktů,mě docela mile překvapil. Pl80 je poměrně slušně vybaven a to třeba už jen 28mm objektivem, který zachití širší pole obrazu. Co se týče automatických funkcí fotoaparátu zde velice dobře pracuje režim Smart Auto. U analízy kompozice vybere rychle a přesně ten režim, který se pro danou situaci opravdu hodí. Co se týčě LCD displeje je samozřejmě velice dobře spracován, jak už to u Samsungu bývá.Je to klasický 2.7" s různým nastavením pro nepříznivé podmínky. Ještě jedna věc co stojí za zmínku a to je funkce Smart Album. Tahle nenápadná funkce dokáže velice přesně hledat soubory podle různých kriterií.A to třeba např. podle typu souboru. Ohledně technických parametrů zde nebudu rozepisovat. Více informací jsou v tabulce a to v záložce kompletní specifikace.

Kompaktní fotoaparát pro každodenní vysoce kvalitní snímky s širokoúhlým objektivem. 28 mm širokoúhlý objektiv, Rozlišení 12 Mpx, 5x optický zoom o rozsahu 28-140 mm, duální stabilizace obrazu Dual IS, 2,7" LCD.

Zachyťte více ze svého života

Již máte zrak. Nyní už potřebujete jen fotoaparát, abyste zachytili svět přesně tak, jak jej vidíte. PL80 nabízí 28 mm ultraširokoúhlý objektiv a 5x zoom. Dovolí vám zachytit širší obraz a současně zajistit hlubší perspektivu. 12,2 megapixelů přináší ostré a jasné podání detailů, které odhalí všechny podrobnosti. Včetně toho, jak skvěle fotografujete.

Otřesy nejsou na překážku

I sebemenší záchvěv dokáže pokazit snímek. Řešením je duální stabilizace obrazu ve fotoaparátu PL80. Společnost Samsung zkombinovala převratnou technologii mechanismu optické stabilizace obrazu (OIS) s nejpokročilejšími algoritmy digitální stabilizace obrazu (DIS). Výsledkem je ostrý obraz za všech podmínek. Ať fotíte při nízkém osvětlení, zoomujete nebo se vám zkrátka jen třesou ruce, vaše fotografie budou ostré a zřetelné. PL80 jednoduše fotí neotřesitelně dobře.

Brilantní jas

Samsung PL80 je inteligentní a velice světelný. Jeho 3,0" displej s vylepšeným kontrastem a podáním barev umožňuje snímat širší a jasnější fotografie. Displej také automaticky detekuje okolní osvětlení a upraví jas pro optimální zobrazení. Myslí za vás a tím dělá z WB600 rozumnou volbu.

Přesně to, co jste měli na mysli

Proměňte jakýkoli okamžik v dokonalou vzpomínku a profesionální fotografii. Ať je v záběru pár přátel ze včerejšího večírku nebo měsíční odraz na jezeře, funkce Smart Auto (fotografie a video) okamžitě analyzuje hlavní prvky kompozice a automaticky vybere z mnoha různých fotografických režimů nebo režimů videa, aby byl snímek dokonalý. A protože život není statický, funkce sledování objektů zachytí objekty, které nemohou nebo nechtějí zůstat v klidu.

Vysoká citlivost ISO 3200

S reálným nastavením ISO 3200 může fotoaparát Samsung efektivně minimalizovat šum a vytvořit křišťálově čisté fotografie. Superrychlá citlivost ISO 3200 poskytuje možnost pořizovat obdivuhodně detailní snímky - dokonce i při špatném osvětlení. Funkce ISO 3200 navíc umožňuje pořizovat dokonale zaostřené fotografie rychle se pohybujících objektů, například při sportu. (ISO 3200: až 3 M)

Ztraceno. A zase nalezeno

Předpokládejme, že máte ve fotoaparátu PL80 uloženo 2.000 fotografií a hledáte jednu konkrétní. Můžete projít všech 2.000, nebo můžete použít funkci Smart Album. Tato funkce prohledá a najde fotografie přesně tak, jak si přejete. Můžete přejít rovnou na požadovaný snímek, ať už jste je pořídili minulý týden, nebo minulý pátek. Můžete vyhledávat podle tónu fotografie, dokonce i podle typu souboru. Bez ohledu na to, kolik vzpomínek jste vměstnali na paměťovou kartu, není vyhledání konkrétní z nich žádný problém.

Systém Perfektní portrét

S naším jedinečným systémem Perfektní portrét můžete vytvářet krásné portrétní snímky za všech podmínek a v každém okamžiku.

Rozlišení snímače 12,2 Mpx